Sunday, October 25, 2015

Quick Update on Korea

Annaeyosaeyo...

Assalamualaikum.

Haha. Serius sampai sudah aku tak tahu macam mana nak pronounce the word properly. Annaeyo..

Most probably you all dah tahu, I went to Korea on the 19th. In fact, I am writing this blogpost on my last day in Korea in my room at Namsan. I haven't left Korea yet, but I have already miss the place and the people. Seems like I am easily attached,eh?

At this moment, Korea tengah musim luruh @ autumn. So nanti kalau aku post some pictures do expect banyak warna warna kuning, oren dan hijau ye. =)

View from Namsan.
22 October 2015
1817 hours

 In the ITX heading to Nami.
20 October 2015

 Myeondong street.
19 October 2015
 Le Travel Mates.
Gyeongbokgung
22 October 2015
 I dengan dayang2. Hew3.
Gyeongbokgung
22 October 2015
 Fefeeling model sgt.
Nami
20 October 2015
 Oppa!! Saranghae.
Nami
20 October 2015
Nami
20 October 2015

Ini just quick update je. Nanti dah sampai tahap kerajinan I will update everything lah ek. Still tak boleh nak move on dari Korea. Hahaha





No comments:

Post a Comment

da komen? thanx! muahx!...